יום שני, 10 בספטמבר 2012

לחיי משאלות, חלומות ובועות ניצחיות

איך שאני אוהבת את התקופה הזאת של החגים. יש הרגשה של משהו חדש, התחלה חדשה משהו מפתיע שאתה לא יודע מה יהיה בתקופה שלפניך, תחושה של התחדשות, משפחתיות ושמחה. גם הרגשה של סתיו שמבשר שאוטוטו חורף איזה כיף!!!
מעניין מה השנה הקרובה צופה לי, אני סקרנית!!מקווה שדברים טובים ומרעננים. יש רק לקוות, להאמין, להתפלל, שסוף סוף יתגשמו חלק מהחלומות, וחלום אחד במיוחד :)
שנה טובה לכולנו, שנמשיך לקוות, להאמין ולצפות (כן לא אכפת לי שאומרים שעדיף לא לצפות כי בסוף מתאכזבים אבל הזמן שאתה מצפה וחולם בו הוא קסום ומיוחד ולפעמים הוא עדיף מכלום, המלצה שלי- תצפו, תפנטזו, תחלמו ואל תחששו!!!)
שנה טובה מלאת בועות לא מתנפצות אלא גדלות וגדלות ומתגשמות.
יהיה בסדר.
xoxoxo





תגובה 1:

  1. החד קרן מקסים וגם התמונה באמבטיה מדהימה!! ממש גורמת לך להתאשר! שתהיה שנה מאושרת ומרגשת, קסומה וחלומית!jil de se-bon

    השבמחק