יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

רגעי אושר קטנטנים אבל טובים לבינתיים ♥













אני נמצאת בשלב הכי לא ברור שהיה לי כבר הרבה זמן,אולי אי-פעם,שהעתיד פשוט הכי מעורפל. בסוף של תקופה בלי לדעת לאן פני מועדות, וזה מפחיד באמת הכי מפחיד!!!! גם כיף שהכל פתוח בפניי, כל העולם בעצם?? נראה לי שהשאיפה כרגע היא פריז,או לונדון אבל בינתיים החלטתי לעשות רשימה של דברים שעד עכשיו לא היה לי זמן בשבילם ,ויאללה להתחיל להגשים אותם!!!הנה חלק מהרשימה לפניכם ואולי זה יתן למישהי/הו חשק לעשות גם משו רק בשביל עצמה/ו,קצת לפינוק עצמי ולהעשרה למה לא...
 רשימת החלומות הקטנים ויאללה להגשים:
# חוג בלט ולהתמיד בו עד הסוף-להגיע לנעלי פוינט!!
# להיות הכי רזה שיש (מותר לחלוק עלי בנושא)
# ללמוד צרפתית
# לשפר את האנגלית
# שעון מזהב
#תכשיט של שלי דהרי
# חבר
# פריז
#תאילנד
#ניו-יורק
# מנוי לווג
#ים, בריכה
#דירה בת"א (אחרי הדירה בפריז...)

ורשימה של דברים משמחים (בתקווה שרק תגדל:):
#מגזיני אופנה
#ספר טוב
#הסדרות האהובות עלי:גוסיפ גירל,סקס והעיר הגדולה,חברים
#הופעות מוזיקה
#שיר טוב
#בלט אמרתי כבר?!!
#קאפקייקס,פנקייקס,עוגות ושלל ממתקים (קצת מתנגש עם הרצון לרזון אז רק ביסון..)
# בשמים
#תכשיטים
#חורף
#סרטים
#שופינג
# גלידה
#סושי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#האחייניות המהממות שלי
#החברות אמת שלי♥
#הכי חשוב-המשפחה המדהימה שלי!!!!
xox♥

4 תגובות:

  1. הכי מחיה ומרגש אותי זה בילוי ספונטני או בילוי שמתחיל בצורה מסוימת ומסתיים באופן הכי לא צפוי שיש... לפעמים הדברים הקטנטנים הם אלו משובבי הנפש, כמו רכיבה על אופניים בעיר קסומה, שכיבה על הדשא בחלקה לא מוכרת, כמו כניסה למים ברגע לא צפוי,
    החיים מלאי רגעים קטנים אנחנו רק צריכים לקטוף אותם :)

    ועוד משהו- יש לך סילואטה מדהימה!!! תפנימי כבר :)

    השבמחק
  2. אממ הרכיבה על האופניים נשמע בהחלט נחמד רק חבל שאני לא יודעת לרכב :( נראה לי שאני צריכה להוסיף את זה לרשימה... ואין מה לעשות כמה שיותר רזה יותר יפה תפנימי גם את אבל תודה:)

    השבמחק
  3. את מעלה עוד פוסטים בקרוב??:)

    השבמחק